Uvádím zkušenost našeho příznivce Petra s tím jak YUKI vyřizuje reklamace 
 

To: vedení firmy YUKI
 
Vážení, dnes, 8.června se na Vámi dodaném moto Y Sport 125 zakoupeném přímo ve Vaší prodejně, vyskytla opět závada (8. a to beru 10 prasklých žárovek za 6000 km jako jednu závadu). Nijak těžká, pouze přestal ukazovat rychloměr ( počítadla Km jdou, ručička rychlosti se nehne). Neberu to jako závažný problém, protože odstranění zabere cca 30 min. Zavolal jsem tedy do Vaší firmy okolo 15. hodiny na číslo 267 184 737, kde mi bylo sděleno, že objednán na termín  mohu být později než za měsíc, nebo mohu přistavit moto hned a nechat ho tam a oprava bude provedena až bude čas. Na dotaz kdy asi ten čas bude, mi technik sdělil, že na záruční opravu máte 1měsíc a bližší údaj mi nemůže přesně sdělit. Tento přístup se  mi sice nezdá solidní, ale budiž (zákon je zákon). Držet se v takovém případě zákona, když výrobek lze používat stěží měsíců 6 v roce, určitě  solidní firma neudělá. Zkusil jsem stěstí u dealerů, uvedených v Uživatelské příručce. "Nejlépe" jsem dopadl na Dobříši, kde mi na čísle 318 520 603 bylo řečeno "ať jdu tam kde jsem moto koupil, a že oni mi nic dělat nebudou". Na dotaz zda při poruše na Moravě mám moto dopravit také k Pyramidě, mi bylo "slušně" sděleno, že jim do toho nic není. Myslel jsem,že udaná síť záručních opraven je spolehlivá a všechny špatné zkušenosti uživatelů Yuki na internetu jsou pouze pomluvou od konkurence. Do příspěvků jsem vždy uváděl, že podobné zkušenosti u Vás nemám. Teď jsem , Bohužel, zjistil, že přístup k zákazníkům není ani U Pyramidy jiný než u většiny dealerů. Asi o zákazníky už nestojíte. Jednal jsem na jaře s Vaším prodejcem, p. Treglerem (?),o přechodu na vyšší kubaturu Yuki v příštím roce, ale po této zkušenosti je již jasné, že se obrátím na solidního a značkového dealera. Ceny už nejsou tak rozdílné a spolehlivost nekonečně rozdílná.

Děkuji za pochopení.  Petr ...........  

 

Odpověď z YUKI 10.6.:

 

Dobrý den,
děkuji za Váš dopis a jsem rád, že se mi dostal do ruky. Každá takováto stížnost je nemilá, ale pro naší firmu velmi podmětná a odhaluje nedostatky s prodejem motocyklů YUKI spojené. Tento případ už se nesmí opakovat a již jsem podniknul kroky k nápravě.
Přijměte prosím omluvu za jednání našeho zaměstnance p. Tichého, který Vám nedokázal stanovit přesné datum opravy. Měl jsem s p. Tichým pohovor k objasnění Vaší stížnosti a přijal jsem v této věci opatření a sankce.
Co se týče našeho dealera p. Kunrta v Dobříši, tato věc bude řešena s vedením naší firmy na základě dealerské smlouvy. Každý náš dealer musí servisovat motocykly značky YUKI i když jsou zakoupeny u jiného dealera. Tato věc je přímo zanesena v dealerské smlouvě a dealerem podepsána. Bohužel ve Vašem případě se tak nestalo. Prosím navštivte náš servis v kdykoliv v průběhu příštího týdne od 7:30 do 16:00hod. a motocykl Vám bude na počkání opraven.
Pro případné další připomínky volejte přímo moje tel. číslo - mob.724371383,  tel.267184744.
Ještě jednou se Vám jménem naší firmy oklovám za prožitou mrzutost.

S pozdravem
Jan Staněk
Tech. ředitel

 

Vážený pane Staňku, velice Vám děkuji za tak rychlou nápravu. V pátek ráno, před Vaším mailem,  jsem jednal ještě s Vaším dealerem v Příbrami ( pracovník pan Šimek) a musím Vám sdělit, že jeho ochota řešit závadu byla příkladná. Slíbil provést opravu ihned po obdržení dílu od Vás. Mám mu zítra ráno 11.6. volat. V případě, že by byl už díl na cestě, pojedu na opravu do Příbrami, aby mu tam nezůstal ležet. V případě opačném, zajedu k Vám.

Děkuji Vám ještě jednou za lidský přístup. Jsem důchodce a bývalý pracovník autoservisu - zásobovač . Jednání o opravě motorky  jsem porovnával se svým přístupem k zákazníku.....

S pozdravem a díky 

Petr ................  

 

Musím prohlásit, že ochota a rychlost oprav je v Příbrami příkladná. Už jsem tam na servis zůstal.