Uvádím zkušenost našeho
příznivce Petra s tím jak YUKI vyřizuje reklamace
To: vedení firmy YUKI
Vážení, dnes, 8.června se na Vámi
dodaném moto Y Sport 125 zakoupeném přímo ve Vaší prodejně, vyskytla opět závada
(8. a to beru 10 prasklých žárovek za 6000 km jako jednu závadu). Nijak těžká,
pouze přestal ukazovat rychloměr ( počítadla Km jdou, ručička rychlosti se
nehne). Neberu to jako závažný problém, protože odstranění zabere cca 30 min.
Zavolal jsem tedy do Vaší firmy okolo 15. hodiny na číslo 267 184 737, kde mi
bylo sděleno, že objednán na termín mohu být později než za měsíc, nebo mohu
přistavit moto hned a nechat ho tam a oprava bude provedena až bude čas. Na
dotaz kdy asi ten čas bude, mi technik sdělil, že na záruční opravu máte 1měsíc
a bližší údaj mi nemůže přesně sdělit. Tento přístup se mi sice nezdá solidní,
ale budiž (zákon je zákon). Držet se v takovém případě zákona, když výrobek lze
používat stěží měsíců 6 v roce, určitě solidní firma neudělá. Zkusil jsem
stěstí u dealerů, uvedených v Uživatelské příručce. "Nejlépe" jsem dopadl na
Dobříši, kde mi na čísle 318 520 603 bylo řečeno "ať jdu tam kde jsem moto
koupil, a že oni mi nic dělat nebudou". Na dotaz zda při poruše na Moravě mám
moto dopravit také k Pyramidě, mi bylo "slušně" sděleno, že jim do toho nic
není. Myslel jsem,že udaná síť záručních opraven je spolehlivá a všechny špatné
zkušenosti uživatelů Yuki na internetu jsou pouze pomluvou od konkurence. Do
příspěvků jsem vždy uváděl, že podobné zkušenosti u Vás nemám. Teď jsem ,
Bohužel, zjistil, že přístup k zákazníkům není ani U Pyramidy jiný než u většiny
dealerů. Asi o zákazníky už nestojíte. Jednal jsem na jaře s Vaším prodejcem, p.
Treglerem (?),o přechodu na vyšší kubaturu Yuki v příštím roce, ale po této
zkušenosti je již jasné, že se obrátím na solidního a značkového dealera. Ceny
už nejsou tak rozdílné a spolehlivost nekonečně rozdílná.
Děkuji za pochopení. Petr ...........
Odpověď z YUKI 10.6.:
Dobrý den,
děkuji za Váš dopis a jsem rád, že se mi dostal do ruky. Každá takováto stížnost
je nemilá, ale pro naší firmu velmi podmětná a odhaluje nedostatky s prodejem
motocyklů YUKI spojené. Tento případ už se nesmí opakovat a již jsem podniknul
kroky k nápravě.
Přijměte prosím omluvu za jednání našeho zaměstnance p. Tichého, který Vám
nedokázal stanovit přesné datum opravy. Měl jsem s p. Tichým pohovor k objasnění
Vaší stížnosti a přijal jsem v této věci opatření a sankce.
Co se týče našeho dealera p. Kunrta v Dobříši, tato věc bude řešena s vedením
naší firmy na základě dealerské smlouvy. Každý náš dealer musí servisovat
motocykly značky YUKI i když jsou zakoupeny u jiného dealera. Tato věc je přímo
zanesena v dealerské smlouvě a dealerem podepsána. Bohužel ve Vašem případě se
tak nestalo. Prosím navštivte náš servis v kdykoliv v průběhu příštího týdne od
7:30 do 16:00hod. a motocykl Vám bude na počkání opraven.
Pro případné další připomínky volejte přímo moje tel. číslo - mob.724371383,
tel.267184744.
Ještě jednou se Vám jménem naší firmy oklovám za prožitou mrzutost.
S pozdravem
Jan Staněk
Tech. ředitel
Vážený pane Staňku, velice Vám děkuji za tak rychlou nápravu. V pátek ráno, před Vaším mailem, jsem jednal ještě s Vaším dealerem v Příbrami ( pracovník pan Šimek) a musím Vám sdělit, že jeho ochota řešit závadu byla příkladná. Slíbil provést opravu ihned po obdržení dílu od Vás. Mám mu zítra ráno 11.6. volat. V případě, že by byl už díl na cestě, pojedu na opravu do Příbrami, aby mu tam nezůstal ležet. V případě opačném, zajedu k Vám.
Děkuji Vám ještě jednou za lidský přístup. Jsem důchodce a bývalý pracovník autoservisu - zásobovač . Jednání o opravě motorky jsem porovnával se svým přístupem k zákazníku.....
S pozdravem a díky
Petr ................
Musím prohlásit, že ochota a rychlost oprav je v Příbrami příkladná. Už jsem tam na servis zůstal.